רוטציה ליכודית: קיש מחליף את ביטן בראשות ועדת הכנסת

אני שמח ומודה על הבחירה בי לשמש כיו"ר הוועדה. אני רוצה להודות ליו"ר היוצא ח"כ דוד ביטן, נכנסת לפה ללא ניסיון פרלמנטרי אבל ישר תפסת את מקומך ועשית מהלכים משמעותיים בוועדה
איתי גדסי No Comments on רוטציה ליכודית: קיש מחליף את ביטן בראשות ועדת הכנסת

אחרי שנה בלבד בתפקידו, מפנה ח"כ ביטן את מקומו כיו"ר ועדת הכנסת לח"כ יואב קיש • חה"כ יואב קיש, סא"ל טייס F-16 במילואים, בעל תואר במנהל עסקים באוניברסיטת אינסיאד, לשעבר טייס באל-על ויזם בתחום ההיי-טק

ח"כ יואב קיש, הליכוד צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת
אני שמח ומודה על הבחירה בי לשמש כיו"ר הוועדה. אני רוצה להודות ליו"ר היוצא ח"כ דוד ביטן, נכנסת לפה ללא ניסיון פרלמנטרי אבל ישר תפסת את מקומך ועשית מהלכים משמעותיים בוועדה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בדיון שנערך בהשתתפות יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, מינתה הבוקר ועדת הכנסת את חה"כ יואב קיש (ליכוד) לתפקיד יו"ר הוועדה. ח"כ קיש מחליף את היו"ר היוצא חה"כ דוד ביטן (ליכוד), שמונה לאחרונה לתפקיד יו"ר הקואליציה.

חה"כ דוד ביטן פתח את הדיון בהמלצה למינוי של חה"כ קיש למחליפו בתפקיד ואמר: "לאחר שנה בתפקיד, אני רוצה לומר שנהניתי מאוד. אני נשאר כחבר ועדה מן המניין. אני רוצה לברך ולאחל בהצלחה ליו"ר הנכנס חה"כ יואב קיש וגם ליו"ר הקואליציה היוצא חה"כ צחי הנגבי שעומד להתמנות לשר- זה מגיע לך והיה צריך לקרות כבר לפני שנה, אבל היו צריכים אותך כאן בכנסת, עכשיו הגיע הזמן".

לאחר אישור מינויו אמר חה"כ קיש "אני שמח ומודה על הבחירה בי לשמש כיו"ר הוועדה. אני רוצה להודות ליו"ר היוצא ח"כ דוד ביטן, נכנסת לפה ללא ניסיון פרלמנטרי אבל ישר תפסת את מקומך ועשית מהלכים משמעותיים בוועדה, כאלה שמנוסים ממך לא עשו. נמשיך להוביל יחד מהלכים חשובים שהתחלת. בשמי ובשם כולם אני רוצה להודות לך על שנה מוצלחת של עשייה".

יו"ר הכנסת, יולי יואל אדלשטיין, בירך את חה"כ קיש על המינוי ואמר: "אני מאחל לך הצלחה בתפקיד, צברת ניסיון רב בתקופה הזאת ואני סמוך ובטוח שתמשיך בעבודה הטובה, תוך שיתוף פעולה עם ח"כ ביטן ועם כולנו. דלתי תמיד פתוחה להתייעצות, שיחה חברית וכל מה שצריך, בשם הוועדה ולטובת הבית והציבור הישראלי כולו".

כמו כן, הודה יו"ר הכנסת ליו"ר הוועדה היוצא ח"כ דוד ביטן וליו"ר הקואליציה היוצא והשר המיועד, ח"כ צח הנגבי; "דוד, לקח לנו זמן להסתגל לסגנון הישיר אבל מהר מאוד למדנו להעריך אותך ואת פועלך הרב. הובלת מהלכים חשובים בוועדה ואני מאחל לך הצלחה רבה גם בתפקיד החדש. צחי, אחרי שעברת כאן בכנסת כמעט כל תפקיד ומשימה, אני סמוך ובטוח שגם בממשלה תעשה דברים טובים למען עם ישראל. בכנסת הזאת עסקנו עד כה לא מעט בספירת אצבעות וראשים במקום לשרת את הציבור ששלח אותנו לכאן ועם כל הקשיים, הצלחת להשיג כל מה שצריך ולהעביר חוקים ומהלכים חשובים".

חה"כ יואב קיש נבחר לכנסת לאחר שהתמודד במקום ה-19 ברשימת הליכוד. חה"כ יואב קיש, סא"ל טייס F-16 במילואים, בעל תואר במנהל עסקים באוניברסיטת אינסיאד, לשעבר טייס באל-על ויזם בתחום ההיי-טק. במהלך כהונתו שימש כחבר בוועדת הכנסת, ועדת המדע והטכנולוגיה וועדת חוץ וביטחון – שם משמש גם כיו"ר ועדת המשנה לכוח אדם בצה"ל.



0 תגובות